1ª Edició concurs Art Urbà

La pintura i l’art han estat presents en la celebració de la primera edició del certamen d’Art Urbà. L’acte ha sigut possible gràcies a l’organització de l’Estudi de la Casa del Pavo, l’Associació de Veïns Batoi i la participació de Fundació Mutua Levante.

Els artistes van tindre l’oportunitat de plasmar la seua creativitat a les façanes de tots els veïns. El primer premi va ser per a Pepe Llorens, el segon per a Vicent Faus, en tercer lloc Salvador Gómez i el quart premi per a Paco Bonilla.

Des de l’organització s’agraeix tota la participació que ha fet possible la realització d’aquest esdeveniment, valorant-lo de manera positiva i amb el desig de què puga convertir-se en un acte amb molta més continuïtat.