1ª Edició concurs Art Urbà

Termini de presentació de les obres: De l’1 fins al 15 de juliol de 2018.

Participants. La convocatòria està oberta a totes les persones majors de 16 anys d’edat. Es podrà prendre part de manera individual o col·lectiva.

Inscripcions. Les persones o grups hauran de remetre la documentació que es relaciona a continuació al e-mail estudiocasadelpavo15@gmail.com

Documentació que cal adjuntar:

El tractament de les dades personals es realitzarà segons el que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13/12, de Protecció de Dades de Caràcter personal.

Tècnica i tema. La tècnica i el tema seran lliures, tot i que es valoraran aquelles temàtiques relacionades amb el paisatge de l’entorn,  la natura i la convivència entre els veïns. No s’admetran propostes amb continguts violents, sexistes, obscens, xenòfobs o aquells que només incloguen firmes.

Selecció i fallo del jurat. El jurat designat per a fallar el concurs estarà format per representants de l’organització, professionals del dibuix i veïns del barri que estiguen disposats a cedir un espai per a la realització de les obres.

Entre totes les obres presentades al concurs el jurat seleccionarà les finalistes i les tres obres guanyadores del concurs, d’acord amb els següents criteris:

El fallo del jurat es farà públic el 20 de juliol a les 20:00 hores.

El jurat podrà declarar desert el premi si considera que les propostes presentades no reuneixen les condicions adequades. La decisió del jurat serà inapel·lable.

Les obres finalistes quedaran exposades des del 12 fins el 30 de Juliol als locals de l’Associació de Veïns de Batoi. I de l’1 fins al 30 de setembre en l’Estudi Casa del Pavo.

Premis. El primer premi estarà dotat amb 500 € i el segon i tercer amb 300 € cadascun

Execució de les obres. El jurat decidirà el lloc on s’executa cadascun dels treballs guanyadors i  tindrà la funció de resoldre, conjuntament amb l’organització, qualsevol imprevist que puga sorgir durant el desenvolupament del concurs.

Les obres finals s’hauran de correspondre amb l’esbós original.

La organització s’encarregarà de proporcionar els materials necessaris per a l’execució de les obres guanyadores.

La execució de les obres guanyadores es realitzarà el dia 18 d’Agost.

Acceptació de les bases. La participació en el concurs implica l’acceptació de tot el que es recull en estes bases. L’organització es reserva el dret de modificar-les, així com de regular qualsevol aspecte no contemplat en les mateixes.