Alejandro

El dia 13 de novembre a les 20’00 h. es presentarà el llibre “Alejandro”. L’acte estarà introduït per Pep Jordà, patró de la Fundació Mutua Levante, que desglossarà les activitats programades i els detalls de les mateixes. A més a més intervindran: José Aguilar, autor del llibre, Paco Grau, que explicarà el procés de selecció d’obres i Orfeu Soler que parlarà sobre la vida i obra de son pare. En el llibre han col·laborat: la Generalitat Valenciana (Institut Valencià de Cultura), l’Ajuntament d’Alcoi, l’Associació de Sant Jordi i la Fundació Mutua Levante.