Jazz Club

El Mussol estrena piano de la Fundació Mutua Levante

El veterà i prestigiós pianista italià, Fabio Miano va estrenar en un concert el piano de Jazz Club El Mussol. L’instrument musical ha sigut cedit per la Fundació Mutua Levante per a promoure l’activitat cultural del club que difon el jazz a les comarques de l’Alcoià i el Comtat.

Fabio Miano va tocar a duo amb  l’acreditat guitarrista valencià Carlos Gonzálbez. La seua actuació va servir per a rememorar el 20 aniversari de la gravació del  seu disc ‘Reflections’, que s’ha convertit en un àlbum llegendari i destacat en la història del jazz nacional.

Sensualitat, estil, elegància, detalls, el públic que va a assistir a la Cafeteria Casablanca d’Alcoi es va poder delectar amb la subtilesa, el toc i la desimboltura dels dos músics, sobretot en alguna de les balades que van interpretar, d’una gran bellesa musical.

El piano que ha proporcionat la Fundació Mutua  Levante al Jazz Club el Mussol va elevar més si cap la qualitat del concert.

Fabio Miano va escollir algunes peces per a ressaltar el so d’un instrument que domina amb gran virtuosisme.

Ell precisament va ser el músic que va triar el piano entre una sèrie de candidats per als concerts del Mussol.

Assegura que és un bon instrument, que té un so molt dolç i un bon to, a diferència d’altres pianos verticals en els quals el so és més estrident.

Fabio Miano desitja que els músics que actuen en els concerts del Mussol gaudisquen i li traguen partit al nou piano que ha cedit la Fundació Mutua Levante.