"Alejandro, Inèdit"

Dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 i de 18:00 a 21:00
Dissabte de 18:00 a 21:00

Descripción:

Aquest novembre serà el mes per recordar a Alejandro Soler, persona d’art, cultura, escenografia i festa. Quan fa 5 anys que ens va deixar, seran quatre les activitats que serviran per recordar la seua trajectòria.

El dia 13 de novembre a les 20’00 h. s’inaugurarà a la sala de la Fundació Mutua Levante l’exposició “Alejandro inèdit” que es podrà visitar fins el 24 de novembre.  A la mateixa hora i lloc, es presentarà el llibre “Alejandro”. L’acte estarà introduït per Pep Jordà, patró de la Fundació Mutua Levante, que desglossarà les activitats programades i els detalls de les mateixes. A més a més intervindran: José Aguilar, autor del llibre, Paco Grau, que explicarà el procés de selecció d’obres i Orfeu Soler que parlarà sobre la vida i obra de son pare. En el llibre han col·laborat: la Generalitat Valenciana (Institut Valencià de Cultura), l’Ajuntament d’Alcoi, l’Associació de Sant Jordi i la Fundació Mutua Levante.

La segona activitat que tindrà lloc serà entorn al mon de la festa i organitzada per l’Associació de Sant Jordi. Des del 23 de novembre fins el 17 de desembre, es podrà veure l’exposició “Alejandro. Festa, creativitat i talent” que s’inaugurarà el mateix divendres 23 al Museu Alcoià de la Festa.

Per últim, el dijous 29 de novembre el Pub L’escenari serà l’espai per presentar l’exposició “Una Rata perduda en el laberint de la vida”. En el mateix acte es representarà“Pipades d’un calaix de fum !!!” que correrà a càrrec de l’actor Juli Cantó.