"Art al carrer"
Fecha:

18 d’octubre / 16 de novembre de 2017

Descripción:

El darrer 25 de març, organitzat per la Capitania Filà Almogàvers 2017 i amb la col·laboració de Mutua Levante, va tindre lloc una curiosa iniciativa a la Plaça de Dins. Més d’una vintena de reeixits pintors i tres graffiters de prestigi van crear durant un matí, davant del públic, en viu i en directe, obres sobre temàtica alcoiana en general i de Moros i Cristians en particular. L’acte va estar recollit per la càmera de Xavi Terol.

Avui, sis mesos més tard, FUNDACIÓN MUTUA LEVANTE té el plaer d’oferir en la seua Sala d’Exposicions una acurada selecció d’aquelles obres per a tots els que o bé no van poder assistir a aquest interessant procés creatiu, es van quedar amb ganes de veure les creacions acabades o volen tornar a gaudir d’aquestes improvisades (o potser no tant) i magnifiques obres d’art inspirades en Alcoi i en les seues festes més destacades.

Completa l’exposició un cartell de Raul Ferrer, en homenatge a Raül Botella, un desaparegut artista alcoià molt relacionat amb els organitzadors de la iniciativa i del que Fundació Mutua Levante, editarà un llibre amb tota la seua obra completa.