"Diversitat cultural"
Fecha:

18 de maig / 16 de juny de 2018

Descripción:

El CIPFP BATOI, amb col·laboració amb la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana, Fundación MUTUA LEVANTE y la Agrupación Fotográfica Alcoyana, han organitzat el concurs fotogràfic ‘Diversitat Cultural’.

Un concurs que pretén fomentar la cultura entre els alumnes de la xarxa UNESCO donant visibilitat a la varietat d’expressions culturals d’arreu del món. Un objectiu que, per altra banda, forma part del compromisos d’aquest organisme especialitzat en la educació y que es recull a l’article Primer de la seua Constitució.

El divendres 18 de Maig tindrà lloc la inauguració de l’exposició fotogràfica, a la Sala Fundación Mutua Levante. Durant l’acte intervindrà el sotsdirector del CIPFP BATOI y representants de l’Agrupació Fotogràfica Alcoyana y de Fundación Mutua Levante. Tot seguit es lliuraran els premis a les tres obres que el Jurat – format per persones de reconeguda solvència en el món de la fotografia – prèviament haja designat com a guanyadores.