"El món del treball en Alcoi i Comarca"
Exposición colectiva
Fecha:

17 Mayo / 17 Junio 2016

Descripción:

Treball col-lectiu de tres centres públics d ́Alcoi: IES Andreu Sempere, IES Pare Vitòria i CIPFP Batoi, agermanats mitjançant les Escoles associades de l ́Unesco, ja que els 3 centres formem part d’ella.

Un treball on els alumnes han sigut els investigadors i creadors de lo que es pot gaudir a l ́exposició, implicant una mirada retrospectiva al món del treball, que preten que sigam conscients de quines eren les condicions laborals d’anys enrrere i com ha anat evolucionant el món del treball.

Un conèixer el nostre passat, per a valorar el nostre present.