"Els Reis Mags d’Alcoi"
Fecha:

12 de desembre 2016 /12 de gener  2017

Descripción:

La nit del dia 5 de gener és una nit màgica a Alcoi, arriben els Reis Mags. Les torxes, la música i el patges omplin els carrers en la cita de l’any més desitjada pels menuts i pels milers de visitants que disfruten de la Cavalcada més antiga del món.

L’exposició ‘Els Reis Mags d’Alcoi’ mostra a través de panells de grans dimensions dedicats a les Pastoretes, el Tio Piam (embrió de la celebració), L’Ambaixador que anuncia l’arribada de Ses Majestats, els patges (un dels senyals d’identitat més característics de la Cavalcada alcoiana i, sobretot, a la figura dels tres Reis Mags.

Així com una col·lecció dels cartells anunciadors de la Cavalcada des de l’any 1985 (any del Centenari) fins a enguany.

A la vessant festiva també s’uneix el paper solidari dels Reis Mags amb els més desfavorits de la nostra societat, be mitjançant visites a establiments de beneficència, asils, llars infantils, be com tema principal del treball dels centres ocupacionals.

La mostra inclou també dos audiovisuals. Un és un recull d’imatges de la Cavalcada del 125e aniversari. L’altre és una pel·lícula d’animació protagonitzada per Tirisiti que narra la història de la Cavalcada dels Reis Mags d’Alcoi.

Els visitants, tant grans com a menuts, tindran a la seua disposició una Bústia Reial on podran dipositar les cartes adreçades a Ses Majestats.

També es podran veure el dibuixos presentats a la mostra ‘La mirada dels xiquets’, organitzada per Fundación Mutua Levante.