"Els Reis Mags"

11 de desembre de 2017 al 6 de gener de 2018

La nit del dia 5 de gener és una nit màgica a Alcoi, arriben els Reis Mags. Les torxes, la música i el patges omplin els carrers en la cita de l’any més desitjada pels menuts i pels milers de visitants que disfruten de la Cavalcada més antiga del món.

L’exposició ‘Els Reis Mags d’Alcoi’ mostra a través de panells de grans dimensions dedicats els moments clau del Nadal Alcoià̀ a través dels seus personatges més representatius

La mostra inclou també un audiovisual sobre el cartells anunciadors de la Cavalcada.

Els visitants, tant grans com a menuts, tindran a la seua disposició una Bústia Reial on podran dipositar les cartes adreçades a Ses Majestats.