"Més que treball"
Fecha:

27 Febrero / 27 Marzo 2015

Descripción:

El contenido de la exposición muestra a través de la exquisita sensibilidad de Toni Miranda, el día a día del grupo de personas que forman parte de Gormaget y los efectos del trabajo en sus vidas, su educación y su integración.

CENTRE OCUPACIONAL GORMAIG
El treball em dignifica, sobretot quan el sistema és digne. El treball em fa créixer. En permet relacionar-me amb d’altres. Descobrir les meues habilitats. Les meues carències. El treball em fa autosuficient. Independent. Més lliure. El treball m’ajuda a integrar-me en la societat. I creieu-me quan vos dic que no ho tinc gens fàcil. El treball m’ajuda a sentir-me útil, necessari. El treball m’ajuda a no sentir-me sol, aïllat, diferent. El treball m’ocupa, em diverteix, m’entreté. Em permet conèixer gent, fer amics. De vegades fins i tot estimar, enamorar-me. El treball m’obliga a observar amb atenció. M’ajuda a entendre el món. A descobrir-lo, a descobrir-me, i això em fa sentir còmode. Em dóna perspectiva, esperances i una certa seguretat en el futur, que ja sabeu que sempre és incert per a tots i encara més per a mi. El treball m’ajuda a reconciliar-me amb un Estat al qual no li preocupa el meu estat i que sembla que l’únic li interessa és mantenir-me viu, quan jo el que realment necessite és sentir-me viu. Riure, plorar, viure, estimar. Com tu. Com ell. Com ella. Com nosaltres. Pep Jordà.