"Take five"

Matins: de dilluns a divendres de 10:00 a 14:00

Vesprades: de dilluns a dissabte de 18:00 a 21:00

Descripción:

Fundación Mutua Levante té el plaer de presentar-vos aquesta exposició amb motiu de la celebració del 5e aniversari del Jazz Club El Mussol, una entitat amb la que Fundación Mutua Levante col·labora des de l’any 2017, amb motiu de la adquisició, i cessió, d’un piano.

L’exposició recull un mostrari de fotografies, material gràfic, cartelleria, programes de ràdio i alguns àudios dels concerts més reeixits organitzats per club de Jazz al llarg d’un lustre.

Un club al que Fundación Mutua Levante ha volgut recolzar perquè difondre eixa música que, en paraules del poeta José Hierro, ‘los astros destilaban / con la que compusieron el alcohol / y la sombra’ és una manera de contribuir a la creativitat i a l’enriquiment cultural de les persones.