Muntanyes d’Il·lusions

MUNTANYES D’IL·LUSIONS és una gran i ambiciosa iniciativa contra la despoblació a Portell de Morella que impulse jo, Pam Collado, mestra encarregada de l’aulari del municipi, com un projecte per evitar que aquest tanque les seues portes per falta d’alumnes. El projecte compta amb el suport i la col·laboració de l’ajuntament de Portell de Morella i del col·legi CRA Celumbres, al qual pertany l’aulari.

La iniciativa també va donar l’opció d’adquirir un llibre solidari escrit per la mestra Pam amb la col·laboració de Fundación Mutua Levante, que es va oferir de forma voluntària a col·laborar amb el projecte editant i publicant aquest conte titulat, com no: Muntanyes d’il·lusions, el qual tracta sobre la problemàtica del despoblament en zones rurals i el tancament dels seus aularis com a conseqüència. A més a més, transmet en ell moltes de les coses que els xiquets i xiquetes han pogut aprendre i descobrir amb el projecte que es duu a terme dins l’aulari.

De la mateixa manera, totes les accions solidàries emmarcades dins del projecte pretenen recaptar diners que aniran destinats com ajudes per a aquelles famílies que s’instal·len a Portell. Per aquesta raó, l’associació esportiva portellana “Toll d’En Drac” ens ha ofert el seu número de compte per a que es puguen fer les donacions, per la qual cosa estic molt agraïda i voldria aprofitar aquestes línies per a transmetre-ho.

Pam Collado