VIII Festival de Teatre Clàssic

La Universitat d’Alacant celebra, del 13 al 24 de juliol de 2020, el VIII Festival de Teatre Clàssic l’Alcúdia-Universitat d’Alacant.

Aquesta vuitena edició es realitza íntegrament en línia, per a adaptar-se a les noves circumstàncies, i inclou en la seua setmana del teatre de l’ensenyament deu obres de teatre clàssic d’institucions educatives, i en la seua setmana del teatre professional cinc obres de companyies professionals. A més, totes les obres estan acompanyades d’entrevistes a membres dels grups de teatre i de les companyies.

El VIII Festival de Teatre Clàssic l’Alcúdia-Universitat d’Alacant també ofereix una sèrie d’activitats en línia complementàries, com a tallers arqueològics, exposicions virtuals sobre el jaciment de l’Alcúdia i articles d’investigació sobre la relació entre el teatre clàssic i el cinema.

Totes aquestes activitats complementàries, i la visualització de totes les obres i de les entrevistes és gratuïta, i es realitza en la data i en les hores indicades en la programació del festival.

Organitzat per la Universitat d’Alacant i l’Alcudia d’Elx. Patrocinat per la Generalitat Valenciana, Conselleria d’Educació, Cultura i Esport – Institut Valencià de Cultura GVA – Fes Cultura – Diputación de Alicante i amb la col·laboració del Ajuntament d’Elx i Fundación Mutua Levante.

Programa Setmana del 13 al 17 de juliol. Teatre de l’ensenyament

Programa setmana del 20 al 24 de juliol. Teatre professional