Alcoi Modernista – Cançons populars

El compendi de cançons populars que ací es recullen, pretén retre un xicotet tribut a la gent, alcoiana, que en una època van omplir amb els seus càntics els racons de l’Alcoi modernista,  inconformista, lluitador i espontani que mereix ser recordat i estimat com a patrimoni propi i genuí. Algunes lletres ni tan sols estaven escrites, altres han estat adaptades, moltes contrastades i altres senzillament imaginades. Cantem amb la seva alegria i tenacitat! sentint-nos hereus d’un llegat cultural únic. Aquesta serà la nostra forma de recordar-los, i perpetuar aquelles històries quotidianes de la gent del nostre poble per a les generacions futures.

El CD es pot adquirir al preu de 6 € en els següents establiments:

– Llibreria Llorens –  Sant Llorenç, 1 – Tel. 965543746
– Detroit Llibres – Oliver, 5 – Tel. 865773699
– Papereria Natura – L’Alameda, 11 – Tel. 965334286

Si esteu interessants en distribuir el CD poseu-vos en contacte amb Fundació Mutua Levante a la seua seu social en horari de (18:00 a 21:00 hores); adreçant-vos a info@fundacionmutualevante.org o telefonant al 647 49 31 24

Amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Alcoi, el Grup de Danses Carrascal, la Coral Polifònica Alcoiana i COPE Alcoy