Contes a la fresca

Presentació del llibre a càrrec de l’autor Jordi Raül Verdú a la Sala Auditori de Fundación Mutua Levante el 29 de juny a les 19 h.

Contes a la fresca” és un recull de 35 contes populars valencians, arreplegats durant diversos anys, al llarg de 15 localitats i 6 comarques del meridional valencià.

En el present volum han participat una quarantena de persones, entre contistes i col·laboradors, on la mitjana d’edat dels informants és d’uns 72 anys.

Aquesta recopilació és l’heptalogia, que amb els 6 llibres que la precedeixen fan un total de 200 rondalles, una tasca que enguany compleix 30 anys de recerca des que la vaig iniciar.