La Mare y el meu món

Presentació a Fundación Mutua Levante de: ‘Com es fa un àlbum il·lustrat? La tramoia de ‘La mare i el meu món’ de les autores Sabina Gregorio i Elena Reig.

Quan Mateo arriba al món descobreix que és més gris i trist de com havia imaginat… un món ple de fum i  soroll que no li agrada gens!

Amb l’ajuda de la seua mare i la seua família tractarà de canviar-ho… i pel camí aprendrà que hi ha tants tipus de famílies com persones al món. Famílies amb una mare, com la seua, i que l’omplin d’amor i il·lusió.

Una història sobre com la família que t’envolta et pot mostrat el camí cap a la confiança i l’autoestima!