La memòria viscuda
LA MEMÒRIA VISCUDA
Des del CAEHA i junt a Fundación Mutua Levante hem organitzat unes jornades sobre memòria familiar. En concret seran quatre, que es faran al saló d’actes de la pròpia Fundació, sempre a les 19:00 h, i on es parlarà de diversos instruments i tècniques per a recopilar la història de les nostres famílies. Les jornades s’anomenen “La memòria viscuda. Investigació històrica a partir dels records familiars”:
– El 26 de gener, dimecres, Rafa Segura i Elisa Beneyto ens orientaran sobre com rastrejar persones desaparegudes en la Guerra Civil.
– L’1 de febrer, dimarts, Àngel Beneito tractarà de tècniques d’investigació amb fonts orals.
– El 3 de febrer, dijous, Josep Lluís Santonja ens explicarà com treballar amb BIVIA, el portal del patrimoni documental d’Alcoi.
– Finalment, el 16 de febrer, dimecres, Elisa Beneyto i Lluís Vidal faran una introducció a la genealogia, amb consells per a elaborar-se l’arbre familiar.
Per assistir-hi cal avisar al correu info@fundacionmutualevante.org, per tal de controlar l’aforament.