Les Pedreres de Sant Cristòfol i el barranc del Cint

En aquesta publicació s’ha volgut donar tot el protagonisme al territori que durant tants anys ha albergat el desenvolupament del projecte Canyet dut a terme per l’associació FAPAS-Alcoi. És un recull, estructurat des de diferents punts de vista, de les característiques, els recursos, els valors i, en definitiva, el patrimoni natural i cultural que ens ofereix aquesta part de la serra de Mariola.

Vol convidar al lector a impregnar-se dels elements que componen aquest ric paisatge que ha format i formarà sempre part íntima de la identitat de la gent d’aquest poble. Ací us presentem un esbós al voltant del paisatge, la fauna, la flora, les roques, l’etnografia i la història de les Pedreres de Sant Cristòfol i el barranc del Cint.

Publicació realitzada per Fundación Mutua Levante amb la col·laboració de Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Alcoi i FAPAS-Alcoi. A la venda a: Llibreria Llorens, Detroit Llibres i Papeleria Universal. També es pot adquirir on line mitjançant aquest enllaç.