"Mariola eix de cultura"
Fecha:

del 15/09 al 17/10

Horario:

Lunes, miércoles, viernes y sábado de 18’00 a 20’00 y domingos y festivos de 11’00 a 13’00

Ubicación:

Sala Joan de Joanes (Bocairent)
Descripción:

Enguany se’ns ha presentat la feliç coincidència de recaure simultàniament la Capitalitat Cultural Valenciana en Bocairent i Alcoi, dos poblacions veïnes unides per la Serra Mariola, per la tradició industrial i pel fort arrelament de la valenciania cultural.

Això ha obert la porta a la iniciativa de Fundacion Mutua Levante, de reunir-les en una exposició itinerant feta, també, a partir de pinzellades del patrimoni, la natura, la festa i la tradició. L’objectiu és enfortir els lligams entre les respectives societats i obrir camí a una major col·laboració d’entitats i institucions, de persones i comarques amb tantes coses comunes.

La mostra, configurada doblement per a ser intercanviada de manera successiva per Alcoi i Bocairent, és un pas simbòlic que pot obrir portes a la curiositat de l’espectador i posar de relleu la complementarietat de les realitats que s’hi reflexen.

Una bona fita que quallarà en noves accions, sens dubte, a partir d’aquesta iniciativa conjunta i, n’estem segurs, apuntarà itineraris de retrobada en el temps pròxim.