Se li ha enviat un correu electrònic perquè confirme la subscripció a la newsletter de Fundació Mutua Levante.

Reviseu a la carpeta de correu brossa o spam de la safata d'entrada.

Històric d’exposicions

FUNDACIÓN MUTUA LEVANTE oferix un espai per a l’expressió en format d’exposicions per a joves artistes i creadors. Un espai que s’ha convertit en referent cultural per a la ciutat i que ha albergat obres tant d’artistes consolidats com de joves promeses.

Les exposicions temàtiques són una part fonamental de la programació de la sala i constituïxen mostres monogràfiques sobre temes relacionats amb la societat i el mitjà. Naixen amb un propòsit divulgatiu destinat a tots els públics. El seu contingut és una mescla d’imatges, elements icònics i textos que les convertixen en idònies per a la visita d’escolars.