Exposició col·lectiva en memòria dels pintors Benigno Andreu, Vicente Moya i Paco Barrchina.
«Esta exposició és una magnífica ocasió per a acostar un poc l’obra de tres excel·lents pintors. Personalment, per a mi, serà una mescla d’emocions ja que tornaré a recordar moments viscuts, anècdotes i riures. I sobretot, esta mostra és una magnífica ocasió per a honrar la memòria de tres pintors excel·lents i tres grans amics»
Manolo Antolí
Sala A
