"La Cavalcada, qui és qui?"

Del 09 de desembre al 07 de gener de 2020

Horario:

De dilluns a divendres: de 9’30 a 13’30 i de 16’00 a 20’00 h.

Dissabte: de 10’00 a 13’00 h.

Tancat per dies festius: 24, 25, 26 i 31 de desembre;  1, 5 i 6 de gener.

Ubicación:

Biblioteca Pública Municipal 'Pare Agustí Arques' Cocentaina

Aquesta exposició és un recorregut apassionant pel particular univers de la cavalcada de Reis d’Orient. La centenària desfilada té les seues pròpies claus escenogràfiques i els seus propis personatges, que es repeteixen any rere any. En les il·lustracions que componen aquesta mostra s’arrepleguen dotze dels protagonistes principals d’un acte perfectament organitzat en què els xiquets són els principals destinataris i que aconsegueix cada 5 de gener omplir els carrers de la ciutat amb gestos d’il·lusió i exclamacions d’alegria.

Tots, absolutament tots, tenen importància. Hi ha primeres figures i actors aparentment secundaris, però tots els participants en el festeig reial són imprescindibles per a aconseguir que cada any es repetisca una nit plena de màgia i amor per la tradició.

L’exposició es podrà visitar en la Biblioteca Pública ‘Pare Agustí Arques’ de Cocentaina fins el 07 de gener i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cocentaina i Fundació Mutua Levante.