"Liminal"
Ciclo superior de fotografia Escuela de Artes y Superior de Diseño de Alcoy

Del 16/3 al 30/4

“Liminal” és el resultat de l’esforç conjunt de tots els que formem part del segon curs del cicle formatiu de grau superior de fotografia de
l’EASDALCOI. Però aquesta exposició no podria haver-se dut a terme sense l’ajuda de moltes altres persones. En primer lloc, gràcies a Fundación Mutua Levante per cedir el seu espai i confiar en aquest grup de fotògrafes i fotògrafs en embrió. Gràcies a l’EASDALCOI per prestar-nos els recursos i mitjans necessaris per a materialitzar aquest projecte. Al departament de fotografia al complet, però especialment al professorat implicat per guiar-nos i donar nos suport a través de tot el procés.

Per descomptat, volem agrair a Manuel Tierno, Isabel Valero, Sofía Méndez, Inés Botella i Júlia Aparisi per deixar-se embolicar i posar per a nosaltres. Gràcies a Jorge i Maria del taller de processos de reproducció per la seua ajuda en les impressions i el muntatge expositiu i a la resta de professionals, estilistes i maquilladores, que han col·laborat amb el projecte.

Volem agrair, molt especialment, a les nostres famílies i amics per suportar els nostres nervis, estrès i xarrades insofribles al llarg de tot el curs. Gràcies pel vostre suport incondicional i la vostra infinita paciència.
Gràcies!