"Pacífic, els dos rostres d’un oceà"
Pablo Bernabeu Verdú

Del 06 al 27 de novembre

Horario:

De dilluns a divendres de 10’00 a 13’00 i de 17’00 a 20’45 h.

Ubicación:

Sede Universitaria La Marina (Benissa)

Què tenen en comú dos pobles situats en dos extrems de l’Oceà Pacífic i distants entre si més de 20.000 quilòmetres?

L’oceà Pacífic és l’oceà de major extensió. Ocupa la tercera part de Terra. Conté aproximadament 25.000 illes (més que tots els altres oceans del món junts) en ell es troba el punt més baix de la superfície de l’escorça terrestre, la fossa de les Mariannes amb una profunditat màxima coneguda de 11.034 metres.

Este immens oceà separa i a la vegada uneix a la gent de dues costes molt allunyades: l’asiàtica i la sudamericana.

El fotògraf Pablo Bernabeu ofereix aquesta magnífica col·lecció de fotografies després de diversos viatges a dos dels vessants del Pacífic: Cambodja i Vietnam d’una banda i el Perú per l’altra. Una exposició que se centra en les persones de tots dos pobles, en els seus rostres, en les mirades oposades, però complementàries, que descobreixen a l’espectador, les dues cares d’un mateix oceà.